INTEGRITÀ

U Festival Mid-Autumn hè una festa tradiziunale in u mo paese.Per permette à a famiglia di Zhanzhi di capisce i costumi tradiziunali chinesi è di passà un felice è significativu Festival di a Mid-Autumn, a sede di u Gruppu Zhanzhi è e diverse filiali anu realizatu successivamente attività culurite di celebrazione di u Mid-Autumn Festival.

zhanzhi .13

Felice sessione di blog

Sicondu a legenda, a torta di u Festival di u Mid-Autumn hè stata inventata da Zheng Chenggong per alleviare a Mid-Autumn Lovesickness di i suldati è inspirà a morale quandu Zheng Chenggong era in l'armata in Xiamen.Dunque, tramandatu da generazione in generazione, hè diventatu un usu folk unicu in u Fujian meridionale oghje.

Prima di tuttu, l'ospiti spiegò in dettagliu l'origine è e regule di l'attività tradiziunale cù caratteristiche di u Fujian miridiunali-Bobing.

zhanzhi .8

Dopu, un gruppu di quattordici persone si pusò intornu à a tavula cù sei dadi è una ciotola grande à mezu à a tavula.Sutta a guida di l'ospiti, a feroce cumpetizione per u campionu hè stata ufficialmente iniziata.Ogni parsona hà da turnà à scaccià un crivellu.A ciotola girava è rotulava.Quandu i dadi eranu fermi, tutti fighjulavanu attentamente u risultatu di i dadi rotulati.U primu spettaculu, u sicondu muvimentu, u quartu muvimentu, u terzu rossu, l'avversariu, è u campionu esce.Acclamazioni, risate, applausi è claging eranu infiniti, è tuttu l'avvenimentu era pienu di gioia è calore.

zhanzhi .6

A brisa hè piena di luna, è l'osmanthus d'aroma dolce hè fragrante.Cù eccitazione, Tianjin Zhanzhi hà inauguratu l'annu Festival Mid-Autumn per celebrà u Festival Mid-Autumn è riunite a ghjente.

zhanzhi .3

In questa stagione festiva, a famiglia di Zhanzhi s'hè riunita quì per brindisi è sparte a gioia, è per assistisce à i passi fermi, i scopi chjaru è l'aspirazioni originali immubiliarii di a cumpagnia di Shanghai in a strada!Durante l'avvenimentu, avemu ancu urganizatu cù cura un avvenimentu di biscotti di u Festival di Mid-Autumn, in modu chì tutti i picculi partenarii ponu participà è sperimentà a cultura di l'impresa Fujian di a cumpagnia, è cuntinuà a cultura corporativa.

L'avvenimentu di ghjocu hà iniziatu ufficialmente.U capu di tavula di ogni tavula pigliò u so picculu cumpagnu è hà cuminciatu u ghjocu in pienu swing.Dopu à u giru, ci era menu è menu rigali nantu à ogni tavula.Prestu i campioni di ogni tavula sò sorti.Tutti ridianu è facianu guai è eranu cusì cuntenti.Eranu tutti immersi in a gioia di piglià rigali da i pasticci.

A festa di l'anniversariu di u terzu quartu è a cena festiva cù risa è gioia fecenu sentenu à tutti l'atmosfera forte di u Festival di Mid-Autumn è l'intenzione di a cumpagnia per tutti.Spergu chì a ghjente sarà longa è felice per millaie di chilometri!


Tempu di post: 18-Sep-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi