INTEGRITÀ

In u 2021, sottu à e limitazioni di cunnessione di una quantità di pulitiche è misure, cum'è a riduzione di a pruduzzioni di l'acciaio, u duppiu cuntrollu di u cunsumu d'energia, a pruduzzione in punta di l'acciaio Pechino-Tianjin-Hebei, è e restrizioni di produzzione in u vaghjimu è l'invernu, l'azzaru crudu. u scopu di u compitu di riduzzione hè statu finitu.Allora, a produzzione di l'azzaru crudu aumenterà o cuntinuerà à calà in 2022 ?
Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, da ghjennaghju à nuvembre 2021, a pruduzzione cumulativa di ghisa in Cina era 796,23 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 4,2%;a pruduzzione cumulativa di l'azzaru crudu era 946,359 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 2,6%;a pruduzzione cumulativa di l'azzaru era 1.223,33 milioni di tunnellate, un incrementu annu di 1,0%.%.Hè stimatu chì a pruduzzione di l'azzaru crudu di a Cina in 2021 serà di circa 1,03 miliardi di tunnellate, una diminuzione annu di circa 3%, chì hè a seconda crescita negativa da u 2015.
(Se vulete sapè più nantu à l'impattu di a pulitica nantu àAstm A792 Galvalume, pudete cuntattateci in ogni mumentu)
Dopu à l'entrata in u 2022, eccettu per alcune zone in Hebei, Shandong, Shanxi è Henan in l'area 2 + 26 chì anu esigenze di frenu di produzzione, ùn ci sò praticamente restrizioni à e pulitiche pertinenti in altre aree.À u listessu tempu, à a cunferenza di travagliu 2022 tenuta da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione à a fine di u 2021, ùn ci era micca menzione di a pulitica di cuntrollu di a produzzione d'acciaio in 2022. Tuttavia, hè enfatizatu chì hè necessariu di cuntinuà. per cunsulidà i risultati di u doppiu cuntrollu di a capacità di pruduzzione è a pruduzzione, pruibisce strettamente a nova capacità di pruduzzione, rimpiazzà strettamente a capacità di pruduzzione, è eseguisce a pruduzzione staggerata in modu ordinatu in Beijing-Tianjin-Hebei è i circondi.Si pò vede chì a pulitica di riduzzione di a produzzione ùn hè micca stata liberalizata cumplettamente.
(Per sapè più nantu à l'impattu di i prudutti di l'acciaio specifichi, cum'è24 Gauge Galvalume, pudete sentate liberu di cuntattateci)
Da u puntu di vista attuale, affettatu da l'Olimpiadi Invernali in u primu trimestre, l'acciaieri in a regione Beijing-Tianjin-Hebei implementanu restrizioni di produzzione prima di marzu 15. Sicondu u calculu di Lange Steel Research Center, da u principiu di l'annu à u 15 di marzu, a pruduzzioni di l'azzaru crudu in e pruvince circundanti è e cità di Pechino, Tianjin è Hebei hà da diminuite da 27,95 milioni di tunnellate, una diminuzione media mensile di 11,18 milioni di tunnellate, è una diminuzione media di ogni ghjornu di 370 000 tunnellate.Per quessa, a pruduzzioni di l'azzaru in u primu trimestre diminuirà.Aumenterà di mese à mese, ma mostra sempre una tendenza discendente annu à annu.
In quantu à i prezzi di l'azzaru, in ghjennaghju è ferraghju, per via di a dumanda debbule è di fattori di vacanze, u mercatu hè prubabile di fluttuà debbuli.In marzu, cù u sviluppu graduali di prughjetti chjave è a fine di l'epidemie in parechji lochi, a liberazione di a dumanda pò guidà à un rebote in u mercatu.
(Se vulete ottene u prezzu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'èCoil Galvalume à l'ingrossu, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)

https://www.zzsteelgroup.com/g550-galvalume-aluzinc-coated-steel-coil-2-product/


Tempu di post: 17-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi