INTEGRITÀ

Centinaie di raffinazione in l'azzaru, u scopu di esse sanu

Cù l'entusiasmu sfrenatu è u calore di l'alba in l'invernu, Fujian Zhanzhi faci abbastanza per prevene è cuntrullà l'epidemie.Quasi 140 atleti da e duie squadre rapprisentanti di Xiaquan Industry and Trade è Fuzhou Industry and Trade, inauguranu Fuzhou U 13th Fujian Zhanzhi Games.
A bellezza di u sport hè infinitu, è i fiori di culturismo sò abbaglianti.Mantenemu u spiritu di salvezza prima, unità, amore è travagliu duru, è sferisce a nostra passione nantu à a corte.
(1) Rivista di corsa : natation
A prima tappa di u calendariu di a corsa - natazione.L'atleti in a piscina sò cum'è noti intelligenti in l'acqua, accumpagnati da l'onda è i fiori, ghjucanu un muvimentu perfettu, purtendu à l'audienza un piacè sensoriale senza pari è alti è bassi.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 02
A natazione hè a forza tradiziunale di u sportu di Fuzhou Industry and Trade.A squadra rapprisintanti vincìu u primu postu in i quattru manifestazioni individuali di 50 metri di singuli di e donne, 50 metri di singuli di l'omi, 200 metri di singuli di l'omi è di relè maschili.A causa di l'addestramentu adattatu è di a basa solida di e masse prima di a cumpetizione, a Fuzhou Industry and Trade Swimming Team hà battutu i record storichi di 4 partiti sportivi in ​​un colpu.
(2) Rivista di corsa : maratona di mezza età
U novu puntu luminoso di a maratona di mezza età.Hè cumpostu di 8 omi è 5 donne in u gruppu d'età di più di 35 anni è rapprisintanti di i dui partiti.I 13 atleti di ogni squadra aghjunghjenu i minuti di a longa corsa di 3 km è pigliò u minimu tempu per vince.U Cumitatu d'Urganizazione di i Ghjochi di u Distrettu di Fujian, chì hè sempre statu l'urganizatore di l'avvenimentu, hà ancu mandatu 3 rapprisentanti per participà à l'avvenimentu per a prima volta.Questu mostra chì l'impurtanza di rinfurzà u fisicu di e persone di mezza età è di sviluppà abitudini sportivi hè enfatizatu cumplettamente.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 03
À longu u paisaghju piacevule longu u fiumu Minjiang, ci era una longa è feroce cumpetizione trà e persone di mezza età.U primu batch di 10 donne in u gruppu di mezza età hè andatu avanti.A Fuzhou Women's Industry and Trade Team hà vintu u vantaghju di u tempu assolutu è hà pigliatu i primi cinque in u gruppu di e donne.U secondu batch di 16 squadre di l'omi in u gruppu di mezza età hà finitu u ghjocu cù a squadra di Xiaquan Industry and Trade leader.In fine, u Fuzhou Industry and Trade Representative Team hà vintu u prugettu.
(3) Rivista di u torneu: badminton
U terzu ghjocu di u ghjocu era badminton.L'atmosfera di u ghjocu era assai forte.I ghjucadori andavanu ligeri è vittinu a piccula bola chì andava è torna in l’aria, chì era vertiginosa.À a fine, Xiaquan Industry and Trade hà pigliatu u vantaghju assolutu è hà vintu u ghjocu.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 05
(4) Rivista di u torneu : tennis table
Dopu hè vinutu u quartu ghjocu di tennis di table.Ogni balla nantu à u tribunale era abbagliante.L'arcu exquisite tutti dimustravanu a forza di i cuncurrenti.À a fine, Xiaquan Industry and Trade hà vintu u ghjocu cù vantaghju assolutu.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 06
(5) Rivista di u torneu: Basketball
L'ultimu ghjocu di u primu ghjornu di u calendariu era un ghjocu di basket attraente.E duie squadre di Fuxia è Xiamen si sò battuti l'una contru à l'altru, è i dui ghjucatori anu fattu u so megliu.U spiritu di u travagliu duru è l'unità hè vividly displayed.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 09
A tappa 5 VS 5 di a donna di u midfielder hè stata tesa è culminante.À a fine, Xiaquan Industry and Trade hà pigliatu un vantaghju di 10 punti è hà vintu u campiunatu di stu ghjocu di basket.Questu hè ancu a seconda vittoria di u Xiamen Quan Industry and Trade Team in a storia di i Ghjochi.
(6) Rivista di u torneu: football
U ghjornu dopu, u calendariu hà apertu cù u football, è u ghjocu principia cù un fischiu di l'arbitru.À mezu à l'acclamazione di i cheerleaders da i dui lati, è l'acclamazione di i membri di l'equipa in i dui lati, u ghjocu hè prestu prestu in u statu.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 10
S'ellu era l'offensiva feroce di Xiaquan Industry and Trade in l'uniforme blu, o u travagliu di pede dilicatu è a cooperazione ingegnosa di Fuzhou Industry and Trade in l'uniforme rosa, era assai eccitante.In fine, Fuzhou Industry and Trade hà vintu 2:1.Cuncorsu.
(7) Rivista di corsa: corsa di chilometri longu
A causa di l'impattu di l'epidemie, a corsa di longu chilometri hè limitata à 40 participanti per squadra.Ma ùn pò ancu piantà l'altu entusiasmu è l'entusiasmu per a participazione di l'atleti.
I ghjucatori di i dui lati anu un morale altu, stanu nantu à a pista, superanu i so avversari è si superanu!À a fine, Xiaquan Industry and Trade hà vintu a vittoria cun un puntu di 5 punti davanti à a squadra individuale.

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 11
(8) Rivista di corsa: relè di 100 metri
L'avvenimentu finale di a corsa di relè Games-30 * 100.Quandu i punti di ghjocu totali sò vicini l'un à l'altru, questu articulu determina a vittoria o a scunfitta di a squadra in questu Ghjocu!
Cù u tiru di u fucile di partenza di l'arbitru, l'atleti in u campu s'impegnanu à fà ogni sforzu.I cumpagni di squadra fora di u campu eranu in u spiritu altu, è i gridi è l'acclamazioni risonanu in tutta a pista è u campu.
100 metri hè un cuncorsu di vitezza è reazione;a corsa di relè hè una cumpetizione di unità è di cunniscenza tacita.U bastone hè passatu in e mani di l'atleti, è una piccula bastone hè usata per trasmette fermamente a vittoria in e mani à a prossima persona.I ghjucatori di i dui lati anu fattu u so megliu per a battaglia finale d'onore.À a fine, Fuzhou Industry and Trade hà pigliatu u capu di attraversà a linea d'arrivu cù un vantaghju di trè seconde è vince u trofeu di campiunatu di i Ghjochi attuali.

Centinaie di raffinazione in acciaio, mirandu à a salute-—Xochi 13th di Zhanzhi Group, dopu à 2 ghjorni di participazione appassiunata di 140 atleti in situ, è l'urganizazione attenta di u gruppu di travagliu di u cumitatu d'arbitramentu, avemu capitu chì u sport porta vita, travagliu è squadra. gioia.Ci si vede di novu nantu à u campu di sport in 2022 !

The 13th sports competition of Zhanzhi Group 12 The 13th sports competition of Zhanzhi Group 13


Tempu di Postu: Dec-08-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi