INTEGRITÀ

Visita un acciaieri mudernu

Per rinfurzà a cunniscenza è l'apprendimentu di i prudutti mid-board, è migliurà a prufessionalità di u persunale di marketing senior è varietà, u 23 di lugliu, a squadra hè stata guidata da u direttore generale assistente Lin Qingxiang è urganizata da l'assistente speciale Zhang Dongsheng di l'. centru tecnicu.Un totale di 30 persone da Fujian Zhanzhi hà visitatu Sansteel U studiu hè principalmente cumpostu di parechji anni di vendita, gestione di l'industria è persunale di gestione di variità media di platti in machini, ingegneria, struttura d'acciaio, acciau di muffa è altre industrie.

Sansteel hè a culla industriale di a cità di muntagna di Sanming è hè stata scelta cum'è a Zona di Turismu Industriale Fujian Sansteel di livellu naziunale AAA in 2018. Questa visita è studiu dura per un ghjornu.A prima mità sarà principarmenti fucalizza nantu à a visita in situ di u tavulu mediu è u prucessu di pruduzzione di u pianu mediu, a capacità di a linea di produzzione, u prucessu di serviziu di qualità post-vendita, etc., cù spiegazioni è metudi di apprendimentu;a seconda mità visitarà u Sansteel Exhibition Hall è u magazzinu di media board.Focus nantu à l'apprendimentu in situ.

zhanzhi 1

U 23 di lugliu, a fabbrica di autobus di Sansteel ci hà purtatu à visità a fabbrica di l'acciaio.Duranti u turisimu industriale è i turisti in a fragranza di l'acelli è di u verde, avemu ghjuntu à a sala di cuntrollu principale di a fabbrica di l'acciaio è l'equipaggiu d'automatizazione di a fabbrica di l'acciaio.L'operazione di cuncepimentu hà fattu l'ochji di tutti i brillanu, è risulta chì l'azzaru hè statu fattu in questu modu.

zhanzhi 2

I tecnichi in situ anu presentatu cù pacienza u prucessu tutale di a fabricazione di l'acciaio è risponde à i dubbii di tutti.À questu tempu, aghju ghjuntu à u situ di u prucessu di produzzione di u pianu mediu è hà sperimentatu u prucessu di produzzione di u platu mediu immersively.Ancu s'è a temperatura in a stanza hè alta, l'entusiasmu per l'apprendimentu ùn hè micca diminuitu.Un prucessu, registrà cun cura ogni dettagliu.

zhanzhi 3

Dopu un pocu pausa, aghju andatu in a sala di riunioni di Sansteel per spiegazioni PPT è scambii.Prima di tuttu, u Direttore Wang di u Centru Tecnulugiale hà spressu un cordiale benvenutu à tutti per questa visita à Sansteel, è in segundu, u prucessu di produzzione, i normi di produttu è e specificazioni di Sansteel attualmente dispunibili per ordini. altri aspetti sò stati intrudutti in detail, chì apre l'idee per tutti in a vendita è l'applicazione di i prudutti mid-board, è infine hà realizatu una discussione accesa da i dui aspetti di i prudutti mid-board è di vendita, per chì ognunu hà una megliu comprensione di i prudutti mid-board.Una cunniscenza più profonda.

zhanzhi 4

Dopu meziornu, sò ghjuntu à a Sala d'Esposizione Sansteel.Dapoi u 1958, aghju esploratu u codice di a storia di u sviluppu per 60 anni, cù una superficie tutale di più di 2500 metri quadrati in trè piani.Stu locu tistimunianza storica di Baibao intarsiatu, mostra cumplettamente a trasfurmazioni è a crescita di Sansteel ogni volta.

zhanzhi 5

A sala di mostra mostra vechji ritratti di Sansteel, è u screnu à a fine di u corridore mostra l'attitudine di i travagliadori Sansteel cuntempuranei è i numerosi onori di Sansteel.Sottu a dirigenza di u curatore di l'esposizione è u staffu, anu amparatu nantu à l'intenzione originale di l'imprenditorialità di Sansteel.Anni difficiuli, dui turni di cuntratti, sviluppu di salti è a strada per diventà megliu è più forte avà.

zhanzhi 7

A cuuperazione trà Zhanzhi è i prudutti media di Sansteel in 2007 hè stata più di 10 anni è hà ottinutu una cooperazione profonda.A vendita di i prudutti Sansteel medium plate sò ben ricunnisciuti da a maiò parte di l'utilizatori.Beneficiu mutuale è win-win, creanu un futuru megliu!

zhanzhi 8


Tempu di Postu: Aug-03-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi