INTEGRITÀ

Siccomu i prezzi di l'azzaru cuntinueghjanu à aumentà, l'indici mensili di metalli (MMI) di l'azzaru crudu aumentò da 7,8% stu mese.
Sò pronti per a negoziazione annuale di u cuntrattu di l'acciaio?Assicuratevi di riviseghjà e nostre cinque migliori pratiche.
Cum'è avemu scrittu in a colonna di questu mese, i prezzi di l'azzaru sò in crescita continuamente da l'estiu passatu.
I prezzi di l'acciaio anu aumentatu da duie cifre mese à mese.Tuttavia, u ritmu di crescita pare avè rallentatu.
Per esempiu, u prezzu di a bobina laminata calda in i Stati Uniti cuntinueghja à cresce.U prezzu di trè mesi di a bobina laminata in caldu in i Stati Uniti hà aumentatu 20% da u mese precedente à US $ 1,280 per tonnellata corta.Tuttavia, finu à avà, i prezzi sò stati appiattiti in April.
I prezzi di l'acciaio sò finalmente cullati?Ùn hè micca chjaru, ma l'aumentu di u prezzu hà definitivamente cuminciatu à rallentà.
Parlendu di u mercatu di distribuzione è di u fornimentu strettu, i cumpratori utteneranu un novu suministru in u cortu à mediu termini, chì li purterà un pocu cunsulazione.
U travagliu cuntinueghja à a nova pianta di Steel Dynamics in Sinton, Texas, chì hè prevista per esse cumissioni da a mità di l'annu.
A cumpagnia hà dettu chì escludendu u costu (US $ 18 milioni) assuciatu cù l'investimentu in a pianta d'acciaio flat di Sinton, aspetta chì u so guadagnu diluita per parte in u primu trimestre sia trà US $ 1,94 è US $ 1,98, chì pò indicà l'innuvazione di a cumpagnia questu. quartu.Ricordate i guadagni.a cumpagnia.
A cumpagnia hà dettu: "A causa di una forte dumanda chì cuntinueghja à sustene i prezzi di l'acciaio flat, guidata da l'allargamentu di i prezzi di l'acciaio pianu, hè previstu chì i guadagni di l'affari di l'acciaio di a cumpagnia in u primu trimestre di u 2021 seranu significativamente più altu ch'è u quartu trimestre trimestrale. risultati".I prezzi medii trimestrali di i prudutti di l'acciaio piatti aumenteranu significativamente durante u trimestre per compensà l'aumentu di i costi di l'acciaio di scarti.
In una notizia à longu andà, u mese passatu, Nucor hà annunziatu i piani di custruisce un novu mulinu di laminazione di tubi vicinu à a so pianta di piastra sottile in Gallatin, Kentucky.
Nucor investirà circa US $ 164 milioni in a nova pianta è hà dettu chì a pianta serà messu in opera in 2023.
A cità di Tangshan, a basa di a pruduzzioni di l'acciaio in Cina, hà pigliatu misure per frenà a produzzione d'acciaio per limità a contaminazione.
In ogni casu, u South China Morning Post hà rimarcatu chì a pruduzzione di l'azzaru di a Cina hè sempre forte, cù un tassu d'utilizazione di capacità di 87%.
Dopu à caduta à circa 750 $ per tonna à a mità di marzu, u prezzu di u HRC cinese hè cresciutu à 820 $ u 1 d'aprile.
Parechje urganisazioni domestiche anu sfidatu l'anzianu presidente Donald Trump's Section 232 steel and aluminium tarifs in u sistema di tribunale.
Tuttavia, e sfide recenti di Trump à l'espansione di i tariffi (cumpresu i derivati ​​​​di l'azzaru è l'aluminiu) anu successu à i petizionisti domestici.
PrimeSource Construction Products compite cù Trump's Trump Announcement 9980 publicatu u 24 di ghjennaghju di u 2020. L'annunziu allargava i tariffi di a Sezione 232 per includere derivati ​​​​di l'azzaru è l'aluminiu.
L'USCIT hà spiegatu: "Per dichjarà l'annunziu 9980 invalidu, duvemu truvà" strutture ovviamente sbagliate di regulamenti amministrativi, violazioni procedurali maiò o azioni pigliate fora di u scopu di l'autorizazione "."Perchè u presidente hà publicatu l'annunziu 9980 dopu l'autorizazione di u Cungressu per aghjustà l'importazione di i prudutti implicati in l'annunziu scadutu, l'annunziu 9980 hè una azzione presa fora di u scopu di l'autorizazione".
Dunque, u tribunale hà dichjaratu chì a dichjarazione era "invalida in violazione di a lege".Hà dumandatu ancu u rimborsu di i tariffi ligati à a dichjarazione.
Da u 1 d'aprile, u prezzu di l'acciaio di a lastra di a Cina hè aumentatu di 10,1% mese à mese à US $ 799 per tonna.U carbone di coke di a Cina hè cascatu di l'11,9% à US $ 348 per tonna.À u listessu tempu, i prezzi di billetta cinese cadunu 1,3% à US $ 538 per tonna.
Adder di lunghezza fissa.Larghezza è specificazione additivu.rivestimentu.Cù u mudellu di u costu di MetalMiner, pudete cunnosce cun fiducia u prezzu chì deve esse pagatu per u metallu.
Aghju intesu chì u scrap yard hè pienu è li chjuderanu perchè ùn anu micca induve andà
© 2021 MetalMiner Tutti i diritti riservati.|Media Kit|Impostazioni di cunsensu di cookie|Politica di privacy|Termini di serviziu

Industry News 2.1


Tempu di Postu: 08-May-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi