INTEGRITÀ

U prezzu di u mercatu spot hè sempre duminatu da una ligera dip, a dumanda terminale in u mercatu hè debule, è ci hè una piccula quantità di dumanda speculativa in certi spazii.

(Per sapè più nantu à l'impattu di i prudutti di l'acciaio specifichi, cum'èPostu di muru di sustegnu in acciaio galvanizatu, pudete sentate liberu di cuntattateci)
In termini di nutizie, l'ultima riunione esecutiva di u Cunsigliu di Statu "Three Arrows" per stabilizzà l'investimentu, accelerà l'implementazione di 102 grandi prughjetti di ingegneria è prughjetti chjave di pianificazione speciale in u "14e Pianu Quinquennale" è "Outline", è prontamente emette speciali. bonds emessi quist'annu.I 1,2 trilioni di yuan di fondi di bonu speciale di u guvernu lucale emessi in u quartu trimestre di l'annu passatu sò stati attribuiti à prughjetti specifichi, è a riforma di u sistema di appruvazioni d'investimentu hè stata approfondita.
Inoltre, Shanghai, Zhejiang, Sichuan è parechji altri lochi anu lanciatu a "pistola di partenza" per a liberazione centralizata è l'iniziu di prughjetti in 2022. Sicondu statistiche incomplete, da u 10 di ghjennaghju, a scala d'investimentu tutale di sti grandi prughjetti superava 3. trilione di yuan;u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-rurale hà dettu ancu chì u "14th Five-Year Plan" 40 cità chjave pianu di aghjunghje 6,5 milioni di set di case in affittu assequible.
(Se vulete sapè più nantu à l'impattu di a pulitica nantu àPostu di muru di sustegnu in acciaio galvanizatu, pudete cuntattateci in ogni mumentu)
Ciò chì sopra innesca l'implementazione accelerata di l'infrastruttura di u mercatu è l'aspettativa chì si scaldarà di novu, guidà u mercatu di futuri à sfondà.
In u cortu termini, u mercatu hà cambiatu ripetutamente trà u ghjocu di riserva di l'inguernu è l'expectativa di dumanda.U mudellu di "futuri forti è punti debuli" pò cuntinuà.U momentu in crescita di u mercatu di futuri hè sempre quì.Pigliendu u filu cum'è un esempiu, s'ellu si rompe cù successu è ferma fermu à 4.600 yuan , ùn esclude micca chì ci hè sempre una pussibilità ascendente, altrimenti serà sempre un mercatu di scossa.
L'11 di ghjennaghju, u prezzu di i profili in u mercatu di u prufilu domesticu era debule, è a transazzione generale di u mercatu era povera.Hè previstu chì dumane currerà debule.Oghje, u prezzu spot di i profili domestici hè principarmenti stabile, è u sentimentu di u mercatu hè debule.Sicondu alcuni cummircianti, u prezzu di l'acciaieri s'adattanu cù l'aumentu spirale futuru.A causa di a carenza di stock è a riduzzione di a dumanda di u mercatu, u prezzu ùn cambia assai.I cummircianti cuminciaru à riparà bè.Oghje, u prezzu di i profili in Tangshan hè debbuli, l'attività generale di u mercatu hè bassu, è certi risorse sò prufitti durante a sessione, ma l'atmosfera di u mercatu hè debule.As of 16:00 oghje, u voluminu tutali di transazzione di 24 seccione acciaieri in Tangshan hè di circa 47,050 tunnellati.U prezzu di billetta in l'area di Qian'an hè stabile à 4 370 yuan / ton à a fine di l'oghje.U mercatu di billette d'acciaio cuntinueghja à esse stabile à a fine di u ghjornu, è u prezzu di l'acciaio hà un certu sustegnu.Hè previstu chì dumani A volatilità di u prezzu hè l'operazione principale.
(Se vulete ottene u prezzu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'èPostu di muru di sustegnu in acciaio galvanizatu, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)

https://www.zzsteelgroup.com/hot-rolled-steel-profiles/


Tempu di Postu: 12-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi