INTEGRITÀ

2021 Shanghai Industry and Trade Conferenza annuale di implementazione di u travagliu

A Conferenza annuale di implementazione di u travagliu di l'industria è u cummerciu di Shanghai 2021 hè stata tenuta in Wuxi da u 12 à u 14 di marzu.23 persone da u General Manager Sun di u Gruppu, Shanghai Industry and Trade General Manager Cai è Bai, diversi managers di dipartimentu è supervisori è sopra anu assistitu à a riunione.L'agenda di sta riunione include riunioni di pre-conferenza, rapporti di travagliu è cumenti, è a firma di scopi di travagliu annuali.U cuntenutu generale di a riunione hè statu detallatu è l'atmosfera di discussione hè stata bona, chì basamente risponde à l'aspettattivi di a riunione.

zhanzhi 4.1.0

A pre-conferenza serà divisa in dui livelli per discutiri "cumu cultivà è migliurà a perspettiva di u serviziu di l'industria", "cuntrollu di i costi è u mecanismu di gestione di cuntrollu di risicu" è "cullaburazione di trasfurmazioni di varietà di cummercializazione" per chjarificà idee per l'avanzamentu propiu di u travagliu dopu. .È hà righjuntu misure specifiche è ottenutu certi guadagni di cunferenza.

zhanzhi 4.2

In u rapportu di u travagliu è a firma di l'ubbiettivi annuali, i parlanti taglianu in u tema è anu un cuntenutu sustantivu, chì riflette l'attitudine di travagliu pragmaticu di tutti è a determinazione orientata à u risultatu.

zhanzhi 4.3

Infine, u sgiò Sun hà presentatu sei esigenze di travagliu, dui ricordi è aspettative in quantu à u funziunamentu è a gestione.

Sei esigenze di travagliu:

1. Risolvi u prublema di discordanza di risorse è servizii di terminal;

2. Per risolviri u prublema di u prucessu di discordanza, l'integrazione di l'industria è u cummerciu hè un tema eternu;

3. Stabbilisce un sistema di cuntrollu di risicu;

4. Improve a produtividade unità;

5. U prublema di rinfurzà a capacità funziunale;

6. Rafforzate a furmazione di squadra è formate una cultura di squadra chjara.

Dui ricordi:

1. Sviluppu di u sistema di equilibriu;

2. Aghjunghje un cunsensu nantu à u travagliu di gestione.

Duie aspettative:

1. A squadra deve avè l'atmosfera è a capacità di risolve i prublemi;

2. A squadra deve avè una mentalità imprenditoriale.

Tutti i participanti anu manifestatu a so cunfidenza chì serà cumpletu.

Duranti a riunione, ognunu hà participatu à una caminata di 10 chilometri, si ririanu è ridianu in tuttu, è ristrettu a distanza trà l'altri.À u listessu tempu, puderianu avè capitu chì solu a perseveranza pò vede diverse scenarii.

zhanzhi 4.4 zhanzhi 4.5

2021 hè un annu di riforma è ricustruzzione di l'industria è u cummerciu di Shanghai per stabilisce una basa solida.Per mezu di a riunione, a credenza di tutti serà più ferma, a direzzione serà più chjara, u percorsu serà più chjaru è l'entusiasmu serà più altu.Cridemu chì, finu à chì travagliammu inseme versu u listessu scopu, puderà ghjunghje l'ugettivi di travagliu annuali cù qualità è quantità.

Avemu u listessu scopu, implementazione è unità !

zhanzhi 4.6


Tempu di Postu: Apr-01-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi