INTEGRITÀ

Avvenimenti Avvenimenti I nostri principali cunferenze è avvenimenti di u mercatu furniscenu à tutti i participanti e migliori opportunità di cumunicazione mentre aghjunghjenu un valore tremendu à a so attività.
Steel Video Steel Video SteelOrbis riunioni, webinars è interviste video ponu esse guardatu in Steel Video.
CISA hà dichjaratu chì i participanti in u mercatu di l'acciaio finitu cinese in uttrovi duveranu attente à parechji fattori.
Prima, u livellu di l'inventariu di l'azzaru finitu hè aumentatu.Da u 10 d'ottobre, l'imprese siderurgiche di grande è mediana dimensione in 20 cità chjave in u paese avianu 10,85 milioni di tunnellate di prudutti d'acciaio finiti, un incrementu di 200 000 tunnellate da u 30 di settembre, un incrementu di 1,9% è una diminuzione annu à l'annu. di 14,2%.l'annu scorsu.
Siconda, secondu a data di China Steel Association, durante u 21-30 di settembre, a pruduzzione media di l'azzaru crudu di i membri di l'Associu di China Steel era 1.768.800 tunnellate, in calata di 11,18% da a mità di settembre, mentre chì era 1.873.200 tunnellate u 1-10 ottobre.Un incrementu annu annu di 5,9%.A partire da a fini di settembre, hà indicatu chì i pruduttori di l'acciaio ripigliò a produzzione dopu a festa di u ghjornu di a Naziunale.
U terzu hè chì da u 30 di settembre, l'Indice di Prezzi di Minerali di Ferru di Cina (CIOPI) era US $ 118.58/ton, una diminuzione di 22.14% mese à mese è un incrementu annu di 2.82%.Ancu s'è u prezzu di u minerale di ferru impurtatu hè cascatu, i prezzi di u carbone di coke è di u scrap anu aumentatu, spinghjendu i costi di produzzione di l'imprese siderurgiche.
Hè previstu chì quandu u clima torna fretu, a dumanda di l'azzaru rallentarà.I prezzi di l'acciaio di a Cina sò previsti fluttuà in un intervallu limitatu.U guvernu cintrali pensa à riduce a pruduzzione di l'acciaio in tuttu u 2021, chì aumenterà i prezzi di l'acciaio per via di l'offerta limitata.
Industry News 2.1


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi