INTEGRITÀ

U dopu meziornu di u 12 di ferraghju di u 2022, l'amici di Fuzhou Zhanzhi anu inauguratu un annu novu à pedi, è cuminciaru una vivace attività di "camminendu à pedi".Misuranu u bellu paisaghju cù i so passi, è fissu u splendore cù a lente, è andonu à questu avvenimentu inseme.U "Viaghju di a Ghjuventù" in u 2022 ...
(Zhanzhi Group hè stata fundata in u 1982, cuncintratu nantu à i servizii industriali di l'acciaio per 40 anni, sè site interessatu à i nostri prudutti di pali laminati a caldo, pudete cuntattateci in ogni mumentu.)
Avemu sceltu u percorsu classicu outdoor di Fushan Country Park.Per aumentà u divertimentu è a sfida di l'escursionismo, a squadra di pianificazione hà divisu a scena in 8 gruppi, è hà designatu u check-in à puntu fissu è l'accolti WeChat in gruppi.Tutti era entusiasmu è entusiasmu di inizià u viaghju.U percorsu di caminata di 18 chilometri hè un viaghju di tempera a vulintà è un viaghju chì riflette a coesione di a squadra.

https://www.zzsteelgroup.com/news_catalog/company-news/
Partendu da Piazza Fukang, passerete da a Terrazza di Preghiera, u Tunnel Fuguang, a Primavera di Peach Blossom, Missing Bridge, Wisteria Flower Rain, Wo Niu Pond è altri paisaghji.Dopu a pioggia di primavera, l'erba è l'arburi sò pittoreschi, a primavera hè fresca è u paisaghju hè pienu di belli paisaghji.Stà à sente a lingua di fiori di primavera è sparte a fragranza.Bellu paisaghju.

https://www.zzsteelgroup.com/about-us/
Semu pieni di energia è vigori in a lente, chì mostra a tenacità è u travagliu duru di e persone Zhanzhi.L'escursionismo hè un tipu di pratica, pudemu misurà solu passu à passu cù e nostre gammi, sente a distanza pocu à pocu, ùn ci hè micca veìculu per viaghjà, pudemu avanzà solu cun bravezza, è ci hè solu un pensamentu in i nostri cori. : ci vole à cuntinuà à marchjà è ghjunghje à a fine !
(Se vulete sapè di più nantu à e nutizie di l'industria nantu à i Produttori di Pali d'Acciaio, pudete cuntattateci in ogni mumentu)

https://www.zzsteelgroup.com/about-us/
Una persona pò andà veloce, ma una squadra pò andà luntanu.Una cumpetizione di velocità è forza fisica, una sperienza divertente è sfida, micca solu sudatu, ma ancu passione di ghjuventù.Camminate manu in manu, ùn rinunzià mai, in fine, ghjunghjeremu tutti.
In u 2022, scuntremu e sfide, svilupperemu in cullaburazione, è ghjunghjemu un futuru win-win.
(Se vulete ottene u prezzu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'è Steel Sheet Pile Type 2, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)

https://www.zzsteelgroup.com/about-us/


Tempu di Postu: Feb-21-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi