INTEGRITÀ

Mostra a to ghjuventù è esse felice

I sporti sò in ogni locu, è a ghjuventù ùn rinuncia mai.Per stabilisce u spiritu di squadra è rinfurzà a cuscenza di a squadra, in questa stagione di cugliera, a Cumpagnia di Guangdong è a Cumpagnia di Guangxi anu urganizatu inseme a Quinta Reunione Sportiva cù u tema "Esposizione di Ghjuventù è Felicità".Questa riunione sportiva hà dimustratu u spiritu di Guangdong Company & Guangxi Company per superà constantemente sè stessu è a qualità sportiva di "Amicizia Prima, Seconda Competizione".

A matina di u 6 di nuvembre, cù a marcia di l'atleta appassiunata, slogans forti è ritmu vigoru, prima a squadra di Bandiera Rossa entra in l'arena, seguita da a squadra Bunting è 6 squadre di atleti.L'atleti di ogni squadra eranu chini di vigore è spiritu.In vista di u vigore di u ghjovanu di u populu Zhanzhi, dopu à u grand annunziu di u Signore Wang, u quintu "Zhanzhi Youth• Happy Aspirations" Games of Guangdong Zhanzhi & Guangxi Zhanzhi ufficialmente apertu.

Fifth Games Report of zhanzhi group 11.16.1
Per risponde à i cambiamenti di u locu, i Ghjochi seranu adattati à 10 eventi di squadra è 4 avvenimenti individuali.L'avvenimenti di a squadra includenu: 1. Cuncorsu di basket di trè persone;2. Tiro à puntu fissu di e donne;3. Cumpetizione di tira à tira;4. Riturnà a cumpetizione di relè in corsa;5. Saltà di squadra;6. Tamburi per batte u ballò ;7. Ritorna à i passi di u giganti ;8. Saltu longu in piedi ;9. Cuncorsu mistu di Badminton;10. Mostra morale.L'avvenimenti individuali includenu: 1. Pull-ups;2. Saltà individuale;3. Cumpetizione di wrestling;4. Sit-ups.L'alta proporzione di prughjetti di squadra in questi Ghjochi riflette l'enfasi di a cumpagnia nantu à u travagliu in squadra in una certa misura.
L'arghjentu di a spada vene da l'affilatura, è a fragranza di prugna prugna vene da u friddu amaru.Dopu un mesi di furmazione dura, e squadre anu fattu assai bè.Parechji cuncorsi anu battutu u record più altu in u passatu.U ranking pò esse qualificatu cum'è inversu è inversu!Da a sera di u 6 di nuvembre, u campiunatu, u sicondu è u terzu postu hè in fondu una cunclusione anticipata, ma ci hè sempre un stile chì ci tocca, chì hè u caratteru più essenziale di u sport, è hè ancu u più veru è naturali emutivu. espressione di l'amici in a cumpetizione.Stu tipu di unità è forge avanti u spiritu, face chì a cuncurrenza crudele originale porta una impronta fatta da l'omu, è porta un sensu veru;face chì l'sport hà una qualità chì vale a pena lodare in più di u rendiment, crede chì hè a cosa più toccante, hè longa A storia di u sport chì esiste in u nostru Zhanzhi hè prufonda in i pinsamenti di u nostru populu Zhanzhi.

Fifth Games Report of zhanzhi group 11.16.2 Fifth Games Report of zhanzhi group 11.16.3

Fifth Games Report of zhanzhi group 11.16.4
A cumpetizione di 1,5 ghjorni più 1 notte hè ghjunta à a fine di u 7 di nuvembre. Prima di tuttu, ringraziate l'atleti chì ci anu dedicatu à a maravigliosa cumpetizione, chì ci hà fattu sentu prufonda l'esistenza di un spiritu, u spiritu di cullà cù bravura in u piccu, è hè constantemente superendu u Spiritu hè u nostru spiritu per sfida u limitu.Infine, vogliu ringrazià u staffu daretu à i sceni per a so dedicazione silenziu.Hè precisamente per via di elli chì ponu fà i Ghjochi un successu cumpletu.Zhanzhi ti ringraziu per avè!

Fifth Games Report of zhanzhi group 11.16.5


Tempu di Postu: 16-Nov-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi