3003 Profili d'Aluminiu per Mobili

I profili d'aluminiu sò materiali d'aluminiu cù diverse forme trasversali ottenute da fusione calda è estrusione di barre d'aluminiu.U prucessu di pruduzzione di profili d'aluminiu include principalmente trè prucessi: casting, extrusion and coloring.Frà elli, a colorazione include principalmente l'ossidazione, u revestimentu elettroforeticu, a spruzzatura di fluoru-carbonu, a spruzzatura di polvere, a stampa di trasferimentu di granu di legnu è altri prucessi.

Pudemu furnisce servizii di furnimentu direttu per i prudutti finiti
Pudemu agisce per u sdoganamentu d'importazione
Avemu familiarizatu cù u mercatu filippinu è avemu parechji clienti
Avè una bona reputazione
img

3003 Profili d'Aluminiu per Mobili

Feature

  • I profili d'aluminiu sò materiali d'aluminiu cù diverse forme trasversali ottenute da fusione calda è estrusione di barre d'aluminiu.U prucessu di pruduzzione di profili d'aluminiu include principalmente trè prucessi: casting, extrusion and coloring.Frà elli, a colorazione include principalmente l'ossidazione, u revestimentu elettroforeticu, a spruzzatura di fluoru-carbonu, a spruzzatura di polvere, a stampa di trasferimentu di granu di legnu è altri prucessi.

Specificazioni

1.Material: 1000, 3000, 5000, 6000, 8000 serie
2.Temper: F, O, H12, H14, H16, H18, H22, H24, H26, H28
3.Thickness: 0.2-8.0, tutti disponibile
4.Width: persunalizatu
5.Length: secondu à esigenza di u cliente
6.Trattamentu di superficia: rivestimentu in polvere, anodizazione di culore, sabbiatura, spazzola, CMP
7.Forma: U, I, H, T, angle, esagonale, etc

Supportu u serviziu OEM Personalizatu

* Disegnu CAD, è basa di disignu di muffa nantu à u vostru campione
* 10-15 Ghjorni per a pruduzzione di muffa è a prova di mostra, cù u costu di muffa rimborsabile.
* Test di muffa è verificazione di mostra prima di a produzzione in massa.

Category di profili d'aluminiu

1.Custruzzione di profili d'aluminiu (divisu in porte è finestri è muri cortina)
2.Profil aluminium di radiaturi.
Profili d'aluminiu 3.General industriale: principarmenti utilizatu in a produzzione è a fabricazione industriale, cum'è l'automatizazione è l'equipaggiu, u scheletru di l'armadiu, è l'apertura di u muffa persunalizata da diverse cumpagnie secondu e so propiu esigenze di l'equipaggiu meccanicu, cum'è cinture di trasportu di linea di assemblea, paranchi, dispensing machines, testing equipment, scaffali, etc., chì sò soprattuttu usati in l'industria di e macchine elettroniche è e camere pulite.
4.Profil d'alliage d'aluminiu di a struttura di u veiculu di ferrovia: utilizatu principarmenti per a fabricazione di u corpu di u veiculu di ferrovia.
5.Mounting profili d'aluminiu, facennu frames di stampa in lega d'aluminiu, muntannu diverse mostre è pitture decorative.

Applicazione

U prufilu d'aluminiu in quantu à l'altri materiali metallici hè più liggeru, durable è senza preoccupazione. Una larga selezzione di inserti di vetru di cornice d'aluminiu per suddisfà a vostra imaginazione più salvatica.Custumulatu à e dimensioni è specificazioni desiderate.I profili d'aluminiu industriali cuntanu circa 30% di l'applicazione tutale di i profili d'aluminiu, chì sò principarmenti usati in u trasportu (cumpresa a fabricazione di l'automobile, l'industria di u transitu ferroviariu), a fabricazione di l'equipaggiu è di a machina, l'industria di i beni di cunsumazione durable (cumpresa l'industria ligera).Inoltre, u spettru di applicazioni - include cucine, bagni, mobili d'uffiziu, armari, centri di divertimentu, etc.

Applicazione

Cum'è l'imprese principali di l'industria di i materiali metallichi in Cina, u cummerciu naziunale di l'acciaio è a logistica "Centu imprese di bona fede", l'imprese di u cummerciu di l'acciaio in Cina, "Top 100 imprese private in Shanghai". Shanghai Zhanzhi industria Group Co., Ltd., (shorted à Zhanzhi Group ) piglia "Integrità, Praticità, Innuvazione, Win-Win" cum'è u so unicu principiu di funziunamentu, persiste sempre à mette a dumanda di i clienti in u primu locu.

  • INTEGRITÀ
  • WIN-WIN
  • PRAGMATIC
  • INNOVAZIONE

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi