Bobina d'aluminiu 1050 per lampade

A bobina d'aluminiu hè un pruduttu di metallu per a cisura volante dopu à laminazione è curvatura per colata è laminazione.A bobina d'aluminiu hè largamente usata in l'elettronica, imballaggio, custruzzione, machini, etc.. Ci sò parechje imprese di produzzione in bobina d'aluminiu, è a tecnulugia di produzzione hà pigliatu cù i paesi sviluppati è a bobina d'aluminiu.Sicondu i sfarenti elementi di metalli cuntenuti in bobina d'aluminiu, a bobina d'aluminiu pò esse divisa in 9 categurie, vale à dì, pò esse divisa in 9 serie.

Pudemu furnisce servizii di furnimentu direttu per i prudutti finiti
Pudemu agisce per u sdoganamentu d'importazione
Avemu familiarizatu cù u mercatu filippinu è avemu parechji clienti
Avè una bona reputazione
img

Bobina d'aluminiu 1050 per lampade

Feature

  • A bobina d'aluminiu hè un pruduttu di metallu per a cisura volante dopu à laminazione è curvatura per colata è laminazione.A bobina d'aluminiu hè largamente usata in l'elettronica, imballaggio, custruzzione, machini, etc.. Ci sò parechje imprese di produzzione in bobina d'aluminiu, è a tecnulugia di produzzione hà pigliatu cù i paesi sviluppati è a bobina d'aluminiu.Sicondu i sfarenti elementi di metalli cuntenuti in bobina d'aluminiu, a bobina d'aluminiu pò esse divisa in 9 categurie, vale à dì, pò esse divisa in 9 serie.

Specificazioni

1.Material: 1000, 3000, 5000, 6000, 8000 serie
2.Temper: F, O, H14, H16, H18, H19, H22, H24, H26, H28
3.Thickness: 0.2-8.0, tutti disponibile
4.Width: persunalizatu
5.Length: secondu à esigenza di u cliente
6.Pesu di bobina: 1-4 tunnellate, secondu a esigenza di u cliente
Trattamentu 8.Surface: hairline, oxidized, specchiu, embossed, etc

Feature

A bobina d'aluminiu hà un rendimentu eccellente di trasfurmazioni, una bona resistenza à a corrosione, una alta tenacità, senza deformazione dopu a trasfurmazioni, film di colorazione faciule è un eccellente effettu d'ossidazione.A bobina d'aluminiu chì rapprisenta a serie 1000 hè ancu chjamata bobina d'aluminiu pura.Trà tutte e serie, a serie 1000 appartene à unu cù u più cuntenutu d'aluminiu.A purezza pò ghjunghje à più di 99,00%.Perchè ùn cuntene micca altri elementi tecnichi, u prucessu di produzzione hè relativamente simplice è u prezzu hè relativamente prezzu, chì hè a serie più comunmente utilizata in l'industria cunvinziunali in u mumentu.A maiò parte di i prudutti chì circulanu in u mercatu sò serie 1050 è 1060.

Applicazione

A bobina d'aluminiu hè un ingredientu impurtante in a produzzione di una larga gamma di prudutti industriali, cummerciale è di cunsumatori.Condizionatori d'aria, automobili, aerei, mobili, cumpunenti strutturali è assai altri prudutti ponu implicà l'usu di bobina d'aluminiu.A bobina d'aluminiu hè largamente usata in riflettori di illuminazione è decorazioni di lampade, cullizzioni di calore solare è materiali riflettenti, decorazione architettonica interna, decorazione di pareti esterni, pannelli di l'apparecchi domestici, cunchiglia di prudutti elettronici, cucine di mobili, decorazione interna è esterna di automobili, segni, loghi, bagagli. , scatuli di ghjuvelli È altri campi.

Applicazione

Cum'è l'imprese principali di l'industria di i materiali metallichi in Cina, u cummerciu naziunale di l'acciaio è a logistica "Centu imprese di bona fede", l'imprese di u cummerciu di l'acciaio in Cina, "Top 100 imprese private in Shanghai". Shanghai Zhanzhi industria Group Co., Ltd., (shorted à Zhanzhi Group ) piglia "Integrità, Praticità, Innuvazione, Win-Win" cum'è u so unicu principiu di funziunamentu, persiste sempre à mette a dumanda di i clienti in u primu locu.

  • INTEGRITÀ
  • WIN-WIN
  • PRAGMATIC
  • INNOVAZIONE

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi