INTEGRITÀ

Stà fora è brilla

In marzu, u sole brilla assai.In questa stagione di vitalità, u Gruppu Zhanzhi hà inauguratu u Festival di a Dea di l'annu novu.In questa festa speciale, vulemu sprime u nostru altu rispettu è i saluti di vacanze à a maiò parte di e femine compatriote.
U tempu passa, passa l'anni
Puderete esse una figliola, una moglia, una mamma ...
ogni identità
ogni gestu
I culori più belli è unichi in u mondu
Dea, per piacè coccolatevi cù tuttu u vostru core
À u travagliu, ùn avete micca permessu di esse omi, travagliate assai è fate prugressu;in a vita, site cunfidendu è brillanti.
(Se vulete sapè di più nantu à e nutizie di l'industria nantu à a palanca d'acciaio, pudete cuntattateci in ogni mumentu)
Un festival ordinariu, animatu da a prisenza di ogni dea.Vogliu chì tutti in u caminu avanti, avè scarpi tacchi è scarpi da corsa, beie tè è beie;avè amici valenti è avversari putenti;avè un sè indipendente è a libertà di fiorisce.
(Per sapè di più nantu à l'impattu di i prudutti di l'acciaio specifichi, cum'è i muri di contenitori in pile in acciaio, pudete sentate liberu di cuntattateci)
①DIY Bingdwendwen Xuemei Niang
Questu avvenimentu permette à tutti di sperimentà l'atmosfera è a felicità purtata da a mascotte di Bing Dwen Dwen, l'imbasciadore di l'imaghjini più populari di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, è di sente u spiritu olimpicu è di avanzà versu u futuru inseme.Duranti u prucessu di pruduzzione, ognunu hà participatu attivamente è cooperatu cù l'altri, è l'atmosfera era assai armoniosa.

Bingdwenwen Xuemei Niang DIY activity of zhanzhi group
②Corso di bricolage in vaso succulente

Succulent potted DIY craft course of zhanzhi group
③Micro-paesaje attività DIY

activity of zhanzhi

zhanzhi group
④Tè dopu meziornu
In u dopu meziornu di u stessu ghjornu, u Gruppu Zhanzhi hà ancu preparatu rigali squisiti per e dee: fiori, prudutti per a cura di a pelle, picculi pasticci, ringraziu e dee per u so duru ritornu, desideranu à e surelle maiò è e sorelle una festa felice, è vulete esse. trattatu dolcemente da l'anni.

afternoon tea activity of zhanzhi group
(Se vulete ottene u prezzu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'è pali di lami d'acciaio di tipu 2, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)


Tempu di Postu: 14-Mar-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi