INTEGRITÀ

U filu di l'acqua diventa l'oceanu, è ogni amore diventa speranza
Raccoglie l'amore è trasmette a verità!
Cum'è l'annu novu s'avvicina, l'11 di ghjennaghju, u Dipartimentu di Risorse Umane è Amministrazione di Fuzhou Zhanzhi, in nome di a cumpagnia, hè ghjuntu à l'Istitutu di Benessere di i zitelli di Fuzhou per realizà l'attività di benessiri publicu di "Amore è gentilezza per l'orfani è i disabili".
(Se vulete sapè più nantu à i dettagli nantu à l'attività di carità digruppu zhanzhi, pudete cuntattateci in ogni mumentu)

Charitable activities of zhanzhi
Camminendu in a casa di benessere di i zitelli, l'atmosfera calma unica ùn hè nunda da rompe.In vista di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, ùn avemu micca scuntratu i zitelli direttamente.À u simposiu nantu à l'attività di benessiri publicu, u Direttore Lin di l'Istitutu di Benessere di i zitelli di Fuzhou hà introduttu a situazione basica di l'orfanotrofia.L'orfanagiu hè statu fundatu in u 1988. Attualmente, ci sò più di 130 zitelli in l'uspidale.A maiò parte di elli sò i zitelli abbandunati è i zitelli salvati cù disabilità o malatie da cinque distretti è ottu conte in Fuzhou City.I zitelli sò assai carini è pietosi.

zhanzhi group activity
Duranti l'attività, u gruppu di l'acciaio Zhanzhi hà donatu lavatrici, frigoriferi, armari di disinfezione, frutti è ligumi è altre condolenze à l'istituzione di benessiri di i zitelli, è hà mandatu benedizioni di l'annu novu à i zitelli, facendu u nostru megliu per aiutà l'impiegati.A vita di i zitelli cuntribuisce un toccu di prutezzione.

https://www.zzsteelgroup.com/news_catalog/company-news/
Per sprime a so gratitudine, l'Istitutu di Benessere di i zitelli di Fuzhou hà emessu un certificatu d'amore per dà rosi è lascià un fragranza persistente in e so mani.

https://www.zzsteelgroup.com/news_catalog/company-news/
L'attività di benessiri pùblicu satisface a nostra sete d'amore è di fede, micca solu per aiutà l'altri, ma ancu per fà capì chì u mondu hà bisognu di a nostra esistenza.
A carità hè un attu di aiutu mutuale trà e persone simpatiche, è a carità hè un veru signu trà i cori.
(A propositu, sè vo vulete ottene u prezzu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'èAz50 Galvalume, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)

charitable donation of zhanzhi group


Tempu di post: 20-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi