INTEGRITÀ

A Russia hà pensatu à imposte i tariffi di l'esportazione tempurane nantu à i metalli neri è non ferrosi da u principiu di l'aostu, chì hè di cumpensà i prezzi rotanti in i prughjetti di u guvernu.In più di u 15% di i tassi basi di l'impositu di l'esportazione, ogni tipu di pruduttu hà un cumpunente specificu.

U 24 di ghjugnu, u Ministeru di u Sviluppu Ecunomicu di u Ministeru di u Sviluppu Ecunomicu Russu hà prupostu di impone 15% di e tariffi d'esportazione interim di metalli neri è non ferrosi naziunali in paesi fora di l'alleanza tariffaria da u 1 d'aostu di u 2021. In più di l'impositu di basa. rates, u livellu più bassu di misure fiscali ancu decide nantu à i prezzi di u mercatu in i mesi 5 di 2021. In particulare, i pellets sò 54 $ / ton, è l'azzaru laminatu in caldu è l'azzaru filatu sò almenu 115 $ / ton, friddu azzaru laminati è filu di 133 $/ton, azzaru inossidabile è lega di ferru hè 150 $/ton.Per i metalli non-ferrous, i tariffi seranu calculati secondu u tipu di metallu.A versione russa di "vedomosti" hà citatu u Primu Ministru Mikhailm Shustin hà dettu: "Vi dumandu di preparà rapidamente tutti i documenti di decisione necessarii è di mandà à u guvernu."A decisione deve esse presa più tardi da u 30 di ghjugnu per entra in vigore prima di u 1 d'aostu.

Sicondu METAL EXPERT (esperti di metalli), u Ministeru di u Sviluppu Ecunomicu hà ancu sustinutu u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è u Ministeru di Finanze.Dopu avè introduttu stu tributu, serà pussibule cumpensà l'aumentu di i prudutti di metalli in u mercatu domesticu.U so scopu hè di creà una fonte di compensazione per l'acquistu di difesa naziunale, l'investimentu naziunale, a custruzzione di l'abitazione, a custruzzione di strade è altri piani di custruzzione.Questu hè parte di una seria di misure di prutezzione pigliate in u mercatu domesticu.U primu vicepresidentu Andrey Belousov hà enfatizatu in a riunione di u guvernu: "Avemu da prutege i nostri cunsumatori domestici da u mercatu mundiale attuale.

influenze.Sicondu a so stima, l'ingrossu di u bilanciu da u metale neru righjunghji 114 miliardi di rubli ($ 1,570 milioni, u tassu di scambiu 1 dollaru US = 72,67 rubli), l'ingaghjamentu di u bilanciu da i metalli non-ferrous hè di circa 50 miliardi di rubli ($ 680 milioni).À u listessu tempu, secondu Andrey Belousov, sta quantità solu cunta 20-25% di u super prufittu ottenuta da l'imprese metallurgiche, è per quessa, a holding deve cuntinuà à firmà un cuntrattu per furnisce i prudutti rotulanti à i prughjetti di u guvernu è dà sconti. .

Notizie di l'industria 2.2


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi