INTEGRITÀ

In a 12a settimana di u 2022, i prezzi di u mercatu di e grande varietà di l'acciaio in alcune parti di a Cina fluttuanu è cunsulidate.In cunfrontu cù a semana passata, e variità crescente diminuite ligeramente, i variità flat anu aumentatu ligeramente, è e variità in diminuzione aumentanu ligeramente.
Attualmente, u mercatu domesticu di l'acciaio hè influinzatu da parechji fatturi.A riunione precedente di u Cumitatu Finanziariu hà stimulatu a fiducia di u mercatu, è dopu u prucessu di crescita di i tassi d'interessu di a Fed hà iniziatu.I costi elevati supprimu u prugressu di a ripresa di a pruduzzioni di l'acciaieri.A tendenza di u mercatu di l'azzaru pare ancu avè ghjuntu à un stalemate.
(Se vulete sapè più nantu à e nutizie di l'industria nantu à Silicon Steel Coil, pudete cuntattateci in ogni mumentu)
Da a perspettiva di l'offerta, a pruduzzione limitata durante a stagione di riscaldamentu hè finita, ma certi spazii sò sempre limitati da u clima, ma u prucessu di ricuperazione di u latu generale di l'offerta hà iniziatu, ma per via di l'altu costu è a diluzione di l'acciaieri. prufitti, u mulinu di l'acciaio U prugressu di ripresa di capacità hè sempre limitata.
(Per sapè più nantu à l'impattu di prudutti d'acciaio specifichi, cum'è crgo coil , pudete sentate liberu di cuntattateci)
Da u puntu di vista di a dumanda, ancu s'è a pressione discendente nantu à l'industria immubiliare hà rallentata è l'investimentu infrastrutturale hà gradualmente esercitatu forza, u mercatu hè preoccupatu chì a liberazione di a dumanda serà menu di l'aspittà, è a recurrenza di l'epidemie ancu supprimerà l'epidemie. u prugressu di l'acquistu di a dumanda normale in a valle.
In u cortu termini, u mercatu domesticu di l'azzaru hà da affruntà una situazione induve l'offerta si rinforza gradualmente è a dumanda hè ricuperata, è u prezzu di l'azzaru flutturà è cresce ligeramente.
(Se vulete ottene u prezzu di i prudutti d'acciaio specifichi, cum'è a foglia d'acciaio di silicio crgo, pudete cuntattateci per una citazione in ogni mumentu)

https://www.zzsteelgroup.com/oemodm-supplier-china-non-oriented-and-grain-oriented-cold-rolled-silicon-steel-coil-product/


Tempu di post: 21-mar-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi